niedziela, 3 lutego 2013

THE VERSATILE BLOGGER AWARD

________________________________________

Nie spodziewałam się nominacji, jeżeli chodzi o tego bloga, ale chciałabym podziękować Niebieskookiej za nominacje na blogu, który współtworzy ;)

________________________________________

Każdy nominowany blogger powinien wykonać kilka rzeczy :
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

________________________________________

7 faktów o mnie:

-gram na gitarze
-rysuję
-gram w siatkówkę
-nie umiem śpiewać -.-
-kocham książki i filmy z dreszczykiem
-uwielbiam LAWSON
-jestem uzależniona od pisania z Izką ;*
________________________________________

A oto blogi nominowane przeze mnie:

-blog belli
-kolejny blog belli
-i jeszcze jeden blog belli, ale tym razem i underdeveloped
-blog Jessici Jess
-blog Jestę Sufitę
-blog Kii (nie wiem, czy dobrze odmieniłam -.-)
-następny blog Kii
-blog nightmare
-blog Loney
-blog Sierr

3 komentarze:

  1. ło matko kochana xD
    dziękuję za nominejszyn :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominację, też cię nominowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporting Goods of big bгanԁs оn dіscount
    ρгіce and іn sale too. Ιncluԁed аmong liquiԁation basis
    of accounting example those benefits is the marκеting thаt is
    аνaіlable to allοw you to fullу
    liquiԁate your assetѕ. Clicκ гefreѕh on youг browseг
    іf you don't see video This іs not а current νidеo some items arе not avаilаble in video.
    The histoгу on this is that ΕVΙ гenteԁ this pгoperty from the Steiner's with guaгanteed inсreaѕes.


    My homeρаge - hàng thanh lý

    OdpowiedzUsuń