niedziela, 3 lutego 2013

The Versatile Blogger

Kia dziękuję za nominację na blogu ;**
A tak na marginesie.. Ten blog jest moim najulubieńszym (wiem, że nie ma takiego słowa, nie pogrążam się xd) :D

co powinna zrobić nominejszyn osoba:
-podziękować nominującemu (czyli młaa) na blogu-nie musicie, ale się nie obrażę ^^
-pokazać nagrodę Versatile Blogger u ciebie, czyli chodzi o link bloga osoby, która cię nominejsznęła xd
-podzielić się z nami swoimi siedmioma sekretami ;p (chodzi o 7 faktów)
-wcielić się w rolę władcy i nominować 10 blogów ;3
-dać info o tym fakcie autorów nominowanych blogów ;)

Tooo taka moja interpretacja XD

A co do tych faktów.. Nie wiem, co mogę jeszcze powiedzieć..
Ale coś się wymyśli (czyt. przypomni xd)
-kocham czytać wasze blogi ;) jak już zacznę to nie mogę przestać. po przeczytaniu rozdziału, układam w głowie historie jakie mogłyby się wydarzyć, ale ja głupia ;)
-zaczęłam pisać straszną historię, prawie ją skończyłam, ale brak odwagi na publikacje..
-nie mam weny ...

Blogi:
-blog Kii ^^
-blog belli ;)
-blog Jessici Jess ;D

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację :*****
    no i ten.... Jesteś nominowana :D http://let-me-kiss-you-jay.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger-avard.html

    OdpowiedzUsuń