sobota, 11 sierpnia 2012

1. Głównie to moje przemyślenia..

Kurwa. Kuźwa, znowu pada.
I po moich zajebistych włosach. Z resztą, tak jak zawsze.
Muszę się gdzieś przeprowadzić chyba. Zaraz, zaraz.. Od jak dawna to powtarzam? Od zawsze!
Od zawsze też wychodzę na dwór bez parasola.. Muszę sobie kupić ten wynalazek. I to jak najszybciej. Mieszkać w Londynie i nie mieć parasola. Ja chyba jestem idiotą.
O, nie.. Zaczyna padać coraz mocniej, ale oczywiście ja nie mam ani kaptura, ani czapki i jeszcze jestem w parku, gdzie nie ma żadnego dachu.. No chyba, że się schowam pod ławką.
Hmm..
To nie jest taki głupi pomysł.
Przeczekam deszcz i wrócę upieprzony do domu.
To ja jednak nie skorzystam.
Pff.. Z cukru nie jestem, więc się nie rozpuszczę, chyba. A może to jest rodzinny sekret, o którym mama mi nie powiedziała?
Przecież ja nie mogę być z cukru. To nielogiczne.. Nie mógłbym odpędzić się od koni. One kochają cukier. A nie widziałem, żeby te zwierzęta darzyły mnie jakąś większą sympatią.
Chyba, że to jakaś przykrywka..
Od tego deszczu wymyślam głupoty..
A może to jest kwaśny deszcz i zaraz wyżre mi oczy?!
O nie.. Ludzie ratujcie! Ja chcę widzieć. JA. CHCĘ. WIDZEEEĆ!
Kurwa.. Za dużo czasu spędzam z chłopakami.
O, tam idzie jakaś babka.. To znaczy kobieta. Muszę myśleć nad tym, co myślę? Lepiej jak nie będę o tym myślał.. Boże, ja już nie rozumiem swojego toku myślenia.
-Przepraszam!-krzyknąłem za kobietą-Chyba idziemy w tę samą stronę-w końcu dobra bajerka nie jest zła ^^. I jeszcze ma parasol :D-Znajdzie się miejsce dla mnie?-oczy kota ze Shreka.
-Jasne-nie patrzyła na mnie. Dlaczego ona na mnie nie patrzy?-W taką pogodę bez parasola?
-Nie mam parasola-odpowiedziałem. Czemu ona na mnie nie patrzy?
-Mieszkać w Londynie i nie mieć parasola to absurd.
-Tak, wiem..-szliśmy w ciszy. Czemu ona na mnie nie patrzy? Na mnie nie da się nie gapić!
Jakimś cudem dotarłem do domu.
_______________________________
Nowy blog..
Nowa perspektywa..
Mam nadzieję, że ta historia wam się spodoba :D.

3 komentarze:

  1. WRESZCIE! ^^
    magi...
    KOCHAM CIĘ!
    TO JEST ZAJEBISTE!
    PISAJ MI SZYBKO NASTĘPNY!
    elf ci każe :pp
    bo jak nie, szczelę do ciebie z łuku! xD
    i do Nathana-cukrowej księżniczki też! xD
    pożałujesz...
    więc pisz :3
    weny :3
    Pozdro, elf. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ;]
    już mi się podoba ;)
    dawaj następny ;D
    szybko ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. padłam xd
    rozwaliłaś mnie myśleniem czapkoholika xd
    koment pisany przy CTS na esce :D

    OdpowiedzUsuń